Πολιτική Επιστροφών

ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

·         Χωρίς να υποχρεούστε να ανακοινώσετε προς εμάς το λόγο επιστροφής τους, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής

·         Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση , συνοδεύονται από τα καρτελάκια τους καθώς και με την απόδειξη λιανικής πώλησης.

·         Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@thecapstore.gr ή τηλεφωνικά στον αριθμό 2310 655451 και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών που θα βρείτε στη σελίδα μας.

·         Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα. Χρησιμοποιώντας την κούριερ που συνεργαζόμαστε (ΕΛΤΑ Courier), στέλνετε το πακέτο πίσω με χρέωση παραλήπτη. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και γίνει ο έλεγχος του,  προχωρούμε στην αντικατάσταση και αποστολή. Η επιβάρυνση σας είναι 7€. Στην τιμή αυτή προστίθεται ή αφαιρείται η διάφορα από το καινούργιο προϊόν

·         Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας ή ελαττωματικού προϊόντος κατά την παράδοση η αντικατάσταση γίνεται ΔΩΡΕΑΝ.


ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ

·          ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ

·         Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας η αντικατάσταση γίνεται ΔΩΡΕΑΝ. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@thecapstore.gr ή τηλεφωνικά στον αριθμό 2310 655451 και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών που θα βρείτε στη σελίδα μας. Το λάθος προϊόν θα σταλεί πίσω με δική μας χρεώσει και μόλις ελεγχθει η  κατάσταση του, θα σας στείλουμε το σωστό, πάλι με δική μας επιβάρυνση. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει βρίσκονται σε άριστη κατάσταση ,να συνοδεύονται από τα καρτελάκια τους καθώς και με την απόδειξη λιανικής πώλησης.